Wiadomości

Treść

Zapytanie ofertowe

Procedura wyboru Wykonawcy świadczenia usługi najmu lokalu z przeznaczeniem
na archiwum zakładowe.

 

Zamawiający:

Powiat Lubaczowski – Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Lubaczowie,
ul. Piłsudskiego 8, 37-600 Lubaczów, NIP 793-14-09-775, REGON 65093316

 

Tryb udzielenia zamówienia:

Niniejsze zapytanie ofertowe nie podlega przepisom ustawy Prawo Zamówień Publicznych i toczy się w trybie zapytania ofertowego, z zachowaniem obowiązującej zasady konkurencyjności.

Wspólny Słownik Zamówień KOD CPV 70220000-9 Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości innych niż mieszkalne. 

Przedmiot zapytania:

Przedmiotem zapytania ofertowego jest świadczenie usług najmu lokalu z przeznaczeniem na archiwum zakładowe.

Wymagania dotyczące lokalu:

Lokal użytkowy na terenie miasta Lubaczowa z przeznaczeniem na archiwum zakładowe
o powierzchni od 10 m2 do 15 m2.

Wymagania dotyczące archiwum zakładowego /zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych/ :

  • lokal o powierzchni od 10 m2 do 15 m2,
  • na terenie niezalewowym oraz właściwie zagospodarowanym i oświetlonym,
  • w budynku biurowym, najlepiej w jego północnej lub północno-wschodniej części,
  • na parterze lub piętrze budynku (przy uwzględnieniu wytrzymałości stropów),
  • wykluczone pomieszczenie w piwnicy z wyjątkiem sytuacji, gdy piwnica jest sucha, posiada dobrą wentylację, brak w niej rur wodno-kanalizacyjnych i grzewczych,
  • wykluczona lokalizacja na strychu i górnych piętrach pozbawionych izolacji od dachu,
  • lokal archiwum zakładowego powinien być suchy, prawidłowo oświetlony, równomiernie ogrzewany w ciągu roku (ogrzewaniem centralnym), powinien posiadać sprawną instalację elektryczną  i dobrą wentylację.

Zabezpieczenie lokalu archiwum zakładowego/składnicy akt:

  1. ochrona przed pożarem:
  • system alarmu przeciwpożarowego,
  • automatyczny system gaszenia ognia lub system ręcznego gaszenia ognia,
  • podręczny sprzęt ochrony przeciwpożarowej,
  • ogniotrwałe drzwi lub drzwi obustronnie obite blachą;
  1. ochrona przed włamaniem:
  • alarm antywłamaniowy lub całodobowy monitoring alarmujący w razie zagrożenia policję lub agencję ochrony osób i mienia,
  • drzwi antywłamaniowe,
  • okna zabezpieczone przed włamaniem,
  • ochrona przed nasłonecznieniem.

 

 

Miejsce i terminy realizacji usługi:

Wynajem lokalu od  maja 2021 r. na czas nieokreślony.

Warunki udziału w postępowaniu:

  1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci, którzy dysponują lokalem użytkowym na terenie miasta Lubaczowa z przeznaczeniem na archiwum zakładowe
    o powierzchni od 10 m2 do 15 m2.
  2. Wynajmujący wyrazi zgodę na modernizację pomieszczeń w zakresie, w jakim jest to niezbędne do spełnienia przez przedmiot najmu przydatności na potrzeby prowadzenia archiwum zakładowego a w szczególności w zakresie spełnienia przez przedmiot najmu w tym zakresie wymagań bhp, ppoż., sanepid oraz ochrony środowiska.
  3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Oferenci którzy zadeklarują
    dostęp do wynajmowanego lokalu na czas nieokreślony.

Kryteria oceny:

Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o:

1. Cena brutto za 1 m2 miesięcznego najmu lokalu użytkowego o powierzchni od 10 m2 do
15 m2 zawierająca koszt mediów (energia cieplna i elektryczna w lokalu): waga 100% (maksymalnie 100 punktów):

Ocena tego kryterium zostanie dokonana przy zastosowaniu następującego wzoru:

                    Cena brutto Oferty najtańszej

C = -------------------------------------------------------- x 100 pkt x 100%

                         Cena Oferty badanej

Cenę brutto za wynajem lokalu + media należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.

Łącznie oferta może uzyskać maksymalnie 100 punktów.

Jeżeli wybrana oferta przekracza przyjęte w budżecie projektu stawki, Zamawiający może przeprowadzić negocjacje cen w tym zakresie. Oferta, która uzyska największą liczbę punktów zostanie uznana przez Zamawiającego za ofertę najkorzystniejszą.

Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej.

Termin i miejsce składania ofert:

Oferta powinna być wypełniona na druku załączonego formularza ofertowego, wydrukowana, podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji Wykonawcy i złożona wraz z załącznikami w terminie do 31 marca 2021 r. do godz. 15.00 poprzez email: pcpr@lubaczow.powiat.pl z dopiskiem w tytule: „Oferta – najem lokalu na archiwum zakładowe” lub pocztą/osobiście na adres: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie
w Lubaczowie, ul. Piłsudskiego 8, 37-600 Lubaczów.

Oferty złożone po w/w terminie nie będą rozpatrywane. Liczy się data złożenia /dostarczenia
a nie data nadania. Wszelkie informacje można uzyskać pod numerem tel. 16 632 94 60.

O wyborze oferty Zamawiający poinformuje każdego z Oferentów wskazanym przez niego kanałem informacyjnym.

Nie zwracamy nadesłanych dokumentów.

Pozostałe informacje:

  1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, a także do pozostawienia postępowania bez wyboru oferty.
  2. Niniejsze rozeznanie nie stanowi oferty zawarcia umowy w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego.
  3. Wykonawcy nie przysługują żadne środki odwoławcze.
  4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjowania w tym stawki cenowej
    z Wykonawcą.
  5. O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę. Oferta oraz inne dokumenty muszą być podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.

 

Data publikacji: 24 lutego 2021 r.

Termin złożenia ofert: 31 marca 2021 r.

Załącznik: formularz oferty

 

 

Załącznik do pobrania